Inbound marketing

Voor een geoliede lead-generatie machine

Niet genoeg SQL’s om je groeidoelstellingen te behalen? Dan stellen we je graag voor aan inbound marketing! Inbound marketing is een bewezen effectieve methode om veel kwalitatieve leads aan te trekken. De inbound methodologie is erop geënt om verbinding met prospects aan te gaan door hen waardevolle content aan te bieden. In een ideale wereld werken marketing en sales nauwgezet samen om uitstekende ondersteuning te bieden tijdens de klantreis. En het mooie is: met een marketing automation applicatie automatiseer je je marketing processen, zodat je tijd overhoudt voor waar jij echt belang aan hecht.

Van vluchtige klanten naar langdurige klantrelaties

Marketing automation applicaties zijn de beste businesspartner als het gaat om inbound marketing. Over de hele linie automatiseer je marketingprocessen om het jezelf en de klant gemakkelijk te maken. Zo bied je de juiste content aan de juiste persoon aan op het juiste moment. Maar dat vergt wel wat finesse: van het inrichten van de applicatie tot het maken van content. De specialisten bij Endeavour helpen je graag in je reis naar een lead-generatie machine. Dat doen we met een custom Endeavour Inbound Blueprint om op detailniveau de waarom, hoe en wat inzichtelijk te maken wat jouw processen processen en klanten betreft.

Ontdek de kracht van e-mailmarketing

E-mailmarketing is zoveel meer dan af en toe een mail sturen. Ontdek de impact van e-mailmarketing op conversie, retentie en branding.

Content marketing

Gedegen contentmarketing werkt als een magneet. Word koning op alle kanalen met spraakmakende video’s, blogs, podcasts en social posts. Met aantrekkelijke content haal je klanten naar je website en breng je het balletje aan het rollen. Van strategie tot executie: content is een onmisbaar onderdeel van je inbound marketing.

Marketing automation

Marketing automation applicaties stellen je in staat om geautomatiseerd gepersonaliseerde content te delen met je prospects en klanten over ál je kanalen. Bij Endeavour werken wij met Hubspot. De grondlegger van de inbound marketing methodologie en crème de la crème onder marketing automation applicaties.

Sales enablement

De digitale lichaamstaal van je prospect vertelt een marketing automation applicatie wanneer een lead klaar is om met sales in contact te komen. Dus hoe beter je het inbound spel weet te spelen, hoe hoger de kwaliteit van de leads. En hoe hoger de kwaliteit van de leads, hoe beter sales hun werk kan doen.

Carolien Graafsma

Digital Growth Manager

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op