Je merk verfrissen, een product lanceren óf een nieuwe doelgroep benaderen? Dan moet je nadenken over je positionering- en merkstrategie. Wij helpen je om je verhaal en propositie scherp te krijgen voor een krachtig merk met een lange termijn visie. Door je merkidentiteit te vertalen naar een irritatievrije klantervaring en authentieke content die relevant is voor je doelgroep, onderscheidt jij je in de markt en bouw je een loyale fanbase op. Laten we beginnen.
Dit kan je met een positionering- en merkstrategie
Het ontwikkelen van je positionering en merkstrategie zorgt voor een heldere koers van het merk. Dat levert een aantal voordelen op:
- Vereenvoudig beslissingen voor je merk: het vastleggen van unieke merkwaarden maakt het gemakkelijker om consistentie te bewaken.
- Breng focus aan op wat je wilt vertellen: kom tot een uniek en inspirerend merkverhaal dat je constant op nieuwe manieren kunt vertellen
- Bepaal je doelgroep: je merk is aantrekkelijker en geloofwaardiger wanneer het duidelijk is voor wie je merk bestaat.
- Onderscheid je van concurrenten: ontdek de sterke en zwakke punten van je merk en leer op te vallen in de markt.
Werken volgens de LEVEL UP® Methode
We werken met onze eigen LEVEL UP® Methode. Dit houdt een dat we in verschillende sessies de omgeving, markt, doelgroep en kernwaarden van het merk vastleggen en praktisch maken voor operationeel gebruik.
1. Landscape design
we brengen je merk in kaart en kijken hoe het zich verhoudt tot de markt.
2. Elements that distinguish
We positioneren je ten opzichte van je concurrentie om bij je doelgroep op te vallen.
3. Vibes and stories
We bouwen een uniek en inspirerend merkverhaal om bij je doelgroep de juiste snaar te raken.
4. Effects and energy that lasts
We vertalen de essentie naar een direct uitvoerbare blauwdruk om je doelstellingen te behalen.
5. Life Journey
We creëren een optimale klantervaring voor je doelgroep zodat jij partner voor het leven blijft.
6. UP
We zorgen met een creatieve invulling voor de best mogelijke uitvoering van je strategie.
Van positionering- en merkstrategie naar content
Waar jij als merk voor staat en wat je verhaal is, vormt de basis voor de content waarmee je de doelgroep bereikt en overtuigt. Creativiteit en raakvlak voor de doelgroep zijn daarbij cruciaal voor het onderscheidend vermogen.
Gerelateerde diensten
Experience it for yourself
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
Let us contact you