Hoe performance branding jouw brand awareness boost

Meer en meer budget wordt toegewezen aan getargete performance marketing: alles om de consument dieper in de funnel te krijgen. Maar hoe krijg je ze daar überhaupt in? We hebben het over brand awareness! Je moet ergens beginnen in het faciliteren van een aankoop. Performance branding is dé manier. Lees hier de why, how en what van performance branding.

Maak kennis met Customer Data Platform Squeezely

Op software gebied werd een droom werkelijkheid: met een Customer Data Platform (CDP), zoals Squeezely, heb je grip op de hele klantreis en personaliseer je deze in real-time. Een CDP helpt bedrijven personalisatie te omarmen als een tweede huid. En het mooie is: deze geavanceerde softwareoplossing integreer je naadloos met je andere systemen.

Alles wat je als B2B marketeer moet weten over Customer Data Platforms

In B2C-marketing zijn Customer Data Platforms (CDP) niet meer weg te denken uit het MarTech landschap. Traditioneel zijn B2B-organisaties wat terughoudender in het omarmen van nieuwe marketing technologieën. Daarom delen we in dit artikel alles dat je als B2B-marketeer moet weten om te bepalen of een CDP voor jouw organisatie waarde toevoegt.

Online marketing vs content marketing: wat is het verschil?

Ondanks dat we er al jaren mee werken, worden de diensten ‘online marketing’ en ‘content marketing’ nog regelmatig door elkaar gehaald. In deze blog leggen we uit wat het verschil is, maar ook waarom ze goed samengaan.

Marketing automation met Cialdini’s 7 beïnvloedings­principes

Geen marketingspecialisme is zo hot als marketing automation en geen beïnvloedingsprincipe zo bekend als Cialdini. Wat gebeurt er als je de twee met elkaar combineert en inzet voor je klanten?

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op