Een bronzen Grand Prix Content Marketing Award
- Nieuws
Vier oktober was het zo ver: de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards. Met meerdere nominaties op zak namen de betrokken teams plaats in tijdens de award show. Vol trots mochten we een bronzen award mee naar huis nemen. Deze werd in de categorie Campagne toegekend voor de campagne Level up met HiPRO voor onze klant Danone HiPRO.
Juryrapport: “De inzet vanuit de story telling-gedachte is sterk”
We zijn trots op het juryrapport dat we mochten ontvangen. “Een mooie campagne die werkte met duidelijke, meetbare doelstellingen, een goed uitgewerkte en uitgevoerde strategie. Ook vond de jury het sterk dat er is gekozen voor micro-influencers, aanvullend de bekende Nederlandse Olympische atleten. De uitwerking van de video’s was goed, de inzet vanuit de story telling-gedachte sterk.”
In onze eigen woorden
Creatief directeur Roeland je Jong zegt: “Het is een beloning voor creatief werk waarbij we het merk HiPRO betekenisvol, relevant en met authentieke verhalen hebben geïntroduceerd. Met deze a-typische volledig digitale campagne is onze creatieve aanpak verschrikkelijk effectief gebleken en hebben we in de categorie echt het verschil gemaakt.”
Related news
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
Let us contact you