Elk jaar publiceert FONK magazine een ranglijst van de beste marketing-, reclame- en communicatiebureaus van Nederland. Om een plekje op deze lijst te bemachtigen moet jouw dienstverlening maar liefst met een 8 of hoger beoordeeld worden. En dat is Endeavour gelukt.
Succes meet je met klanttevredenheid
Het is natuurlijk hartstikke leuk om prestigieuze prijzen in de wacht te slepen, maar uiteindelijk is je succes eigenlijk maar meetbaar door één ding: klanttevredenheid. Je kunt namelijk zelf wel zeggen dat je het goed doet (en natuurlijk kun je dat af en toe best doen), maar wanneer opdrachtgevers dat sentiment niet delen, wordt de toekomst van je bedrijf buitengewoon onzeker.
De graadmeter voor kwaliteit
En dat is precies waarom de FONK150 wordt gezien als de graadmeter voor kwaliteit in de wereld van marketing. Hun klanttevredenheidsonderzoek bepaalt feitelijk wie zich mag scharen onder de ‘elite’ en wie toch echt een tandje bij moet zetten.
Tevredenheid anoniem gemeten
Voor het onderzoek wordt opdrachtgevers gevraagd om anoniem 28 vragen te beantwoorden die verschillende aspecten van de samenwerking met een bureau belichten. Denk aan:
- Inzet & service
- Prijs vs. prestatie
- Nauwkeurigheid
- Functioneren als sparringpartner
- Pro-activiteit
- Creativiteit
- Effectiviteit
- Functioneren als business accelerator
- Tevredenheid in het algemeen
De antwoorden zijn dus eerlijk een veelzeggend. Een 8 of hoger halen is niet makkelijk. Onze plek op de top 5 van de meest effectieve full-service bureaus is dan ook iets waar we echt ongelooflijk trots op zijn.
Related news
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
Let us contact you