Endeavour heeft het: Het eerste keurmerk voor Nederlandse online marketing bureaus
- Nieuws
NVM, Bouwgarant, Bovag: stuk voor stuk zijn het begrippen geworden die staan voor kwaliteit van makelaars, aannemers en autohandelaren en – reparateurs. Omdat je juist bij het kopen of verbouwen van een huis (of een auto) wel wat zekerheid kunt gebruiken. Wanneer je je digitale marketing uit handen geeft, is dat niet anders.
Toch is zekerheid soms ver te zoeken. Ieder digitaal marketingbureau bewaakt kwaliteit namelijk op een andere manier. Daarom is het lastig te achterhalen hoe goed het werk is dat een bureau levert. Tot nu! OnlineMarketing.nl heeft namelijk het eerste marketing keurmerk in het leven geroepen en Endeavour mag het samen met zeven andere bureaus als eerste dragen.
Met acht andere toonaangevende online marketing bureaus – verspreid door heel Nederland – lanceert OnlineMarketing.nl hun keurmerk. Het belangrijkste doel is om onze mooie branche eerlijker en transparanter te maken en eraan bij te dragen dat alle ondernemers en bedrijven van Nederland de échte potentie van een goede online marketing strategie mogen ervaren.
De kwaliteit van Endeavour
De basis van het keurmerk wordt gevormd door een erecode die alle deelnemende bureaus onderschrijven. Het OnlineMarketing.nl Keurmerk staat voor: Resultaatgericht, Transparant, Eerlijk, Betrokken en Innovatief. Bij Endeavour vinden we al deze kwaliteiten ontzettend belangrijk. Daarom stellen we bij ieder project een plan op voor het beste resultaat, dat we delen met de klant. Resultaten maken we inzichtelijk en klanten kunnen altijd contact opnemen bij vragen of feedback. Ook houden we nieuwe technieken en strategieën in de branche in de gaten, zodat onze specialisten continu op de hoogte zijn van nieuwe ontwikkelingen waarmee we voor onze klanten betere resultaten kunnen behalen.
Martijn Berns, Managing Director & Partner, vertelt hierover: “Kwaliteit waarborg je door mensen de kans te geven optimaal te presteren. Daarom werken onze specialisten zowel binnen als buiten hun expertise samen. In kennisteams kunnen specialisten van collega’s met dezelfde werkzaamheden leren, zo blijft kennis up-to-date. In multidisciplinaire teams leren collega’s juist over andere expertises, zo kunnen we projecten vanuit verschillende invalshoeken bekijken om de beste oplossing te bieden aan onze klanten.”
Related news
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
Let us contact you