Bel Groep kiest Endeavour voor influencer marketing
- Nieuws
Na een pitch koos de zuivelproducent, bekend van kaasmerken Boursin, La Vache qui rit, Babybel en Nurishh, voor Endeavour als influencer marketing agency.
Het bureau gaat Bel Groep op zowel strategisch als uitvoerend niveau adviseren. Strategy Director John Meulemans licht toe: “De producten van Bel Groep hebben echte merkfans en lenen zich voor prachtige storytelling en inspiratie in de keuken. Ons trackrecord op influencer marketing, ervaring binnen FMCG én social media expertise waren voor Bel Groep doorslaggevend om te kiezen voor Endeavour.” Inmiddels is het eerste always-on influencer programma voor Boursin, waarbij meerdere influencers het hele jaar door het merk onder de aandacht brengen, van start gegaan.
Bel Groep startte 2022 met een nieuwe communicatieaanpak waarvan de strategische inzet van influencer marketing een belangrijk onderdeel is.
Marketing Manager Lotte Kooij-Oldemaat van Bel Groep: “Vooral de strategische aanpak van Endeavour spreekt ons aan. Alle campagnes worden van A tot Z uitgewerkt tot een always-on laag die het budget optimaal benut. We verwachten veel van de samenwerking!”
Related news
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
Let us contact you