An award winning campaign
Through the eyes of an influencer

Toyota lanceerde op epische wijze hun nieuwe Toyota CH-R, namelijk met een onvergetelijke drive-through ervaring genaamd 'The night that flows'. Dit geweldige evenement voor lifestyle- en fashion influencers vond plaats in Londen. Endeavour zorgde ervoor dat iedereen in Nederland deze ervaring kon meemaken.

Toyota nam honderd gasten mee op een virtuele reis door vijf Europese steden: Berlijn, Milaan, Parijs, Barcelona en Londen, volgens een verhaal verteld door Milla Jovovich en gecentreerd rond gasten die hun perfecte flow vonden, zoals het vloeiende ontwerp van de nieuwe Toyota. We wisten van tevoren dat dit een “once in a lifetime”-ervaring zou zijn, en het vastleggen van zo'n gebeurtenis kan moeilijk zijn. Hoe konden we het publiek thuis toch deze ervaring bieden?

Participation with Snapchat Spectacles

Influencers zijn niet alleen experts in het vastleggen van ervaringen, ze zijn ook een belangrijk touchpoint met de doelgroep. Daarom zetten we influencer Laura Ponticorvo in om met een Snapchat Spectacle ‘The night that flows’ vast te leggen. De content die we met Laura hebben gecreëerd was precies wat Toyota nodig had.

Met de Snapchat-bril maakte Laura meerdere video's van 10-30 seconden voor haar fans, die zo het evenement bijna letterlijk door haar ogen beleefden. Ze bereikte meer dan 504.000 views en de campagne won een Bronze Lovie Award in de categorie Online Advertising - Social Media!

John Meulemans

Strategy Director & Partner

Curious how we can help you?

Contact us