Customer journey

Hoe vaak denk jij aan de doelgroep? We hopen op ieder moment van iedere dag. Dat is in ieder geval wat wij doen. We dromen doelgroepen. Want door je helemaal in te leven in doelgroepen, weet je hoe je ze het beste kunt helpen. Hoe een bedrijf deel uit kan maken van iemands leven met digitale middelen en communicatie.

Digitale transformatie

De omschakeling naar een digital first business is lang niet altijd gemakkelijk. Het vraagt om aanpassingsvermogen van de hele organisatie. Daarnaast is het belangrijk om te onderzoeken welke digitale ontwikkelingen voor jouw bedrijf relevant en bruikbaar zijn, en welke niet. Zo weet je zeker dat de tijd en het geld dat wordt geïnvesteerd goed besteed is.

Positionering en branding

Bij de term “een sterk merk” komen er vast een hoop namen bij je naar boven. Grote spelers met een duidelijke boodschap en bijpassende communicatiemiddelen. Precies dat is positionering en branding. Als je zelf ook een sterk merk wilt bouwen, start dat bij de vraag: wat is de kern van ons merk? Zodra je dat gedefinieerd hebt, kan je die boodschap tot leven laten komen in bijpassende branding.

UX optimalisatie

Wanneer een website, app of e-commerce omgeving niet goed converteert, kan dat liggen aan de gebruiksvriendelijkheid van het middel. Misschien is de bestel knop lastig te vinden of zit het menu niet logisch in elkaar. Dan haken je bezoekers af en verkoop je niet zo veel als je eigenlijk zou kunnen. Door te kijken naar de UX, de user experience, en die te optimaliseren, maak je het klanten makkelijker om te converteren.

Matthijs Van Schendelen

Founding Partner at Endeavour

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op