VANAD Engage is een unieke partner in klantcontact. Met een nieuwe positionering, branding en campagne hebben we dit zichtbaar gemaakt voor klanten en de arbeidsmarkt.
Merkontwikkeling
Als we aan klantenservice denken, denken we aan het opnemen van de telefoon en het beantwoorden van e-mails. Engage gaat verder dan dat. We benadrukken dit met de pay-off ‘Unlike others’.
Technologie, mensen en gegevens maken elk klantcontact gemakkelijk, persoonlijk en waardevol. Hierdoor wordt klantcontact een middel om bedrijfsdoelen te bereiken. Visueel vertalen we deze positionering in conversatiestippen, die terugkomen in het nieuwe logo en onafhankelijk gebruikt kunnen worden.
Daarnaast brengen we de menselijke kant van Engage volledig tot zijn recht. De nieuwe, unieke branding is gebaseerd op fotografie met onze eigen medewerkers in de hoofdrol. We hebben deze branding doorgevoerd in een nieuwe tone of voice, website en video.
"We really entered into a dialogue with each other to get to where we are now, and I am really pleased with how well Endeavour has come to understand the business of Engage in such a short time."
Lenhard Los
CEO Engage
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
Let us contact you