Influencer campaigns that reach the target audience
With lightning fast content

Bandenfabrikant Vredestein wilde de naamsbekendheid van hun all-season banden op de Duitse markt vergroten. Daarom werden vier bekende influencers door alle seizoenen heen geracet op het circuit van Nürburg en namen ze hun volgers mee in een interactieve Q&A.

Vredestein is een pionier en investeert al geruime tijd in de kwaliteit en research en development van all-season banden. De Duitse markt voor all-season banden is afgelopen jaren steeds competitiever geworden. Daarom vroeg Vredestein hoe ze hun naamsbekendheid konden vergroten en het vertrouwen van het publiek in de banden op konden bouwen.

The power of influencers

In plaats van traditionele reclame te gebruiken, nodigden we influencers uit om de banden daadwerkelijk te ervaren en dit te delen met hun volgers. Niet alleen bereikten we zo de meest relevante doelgroep, maar deze volgers waren ook zeer betrokken bij de campagne door het inzetten van een interactieve Q&A met de influencers.

Gedurende twee maanden genereerden vier Duitse influencers door hun enthousiasme, hun interactie met elkaar en hun volgers, maar liefst 2 miljoen impressies. Inclusief betaalde reclame genereerde we ruim 3 miljoen impressies, waarmee we het doel van 1.2 miljoen impressies volledig voorbij raceten.

John Meulemans

Strategy Director & Partner

Curious how we can help you?

Contact us