Bandenfabrikant Vredestein wilde de naamsbekendheid van hun all-season banden op de Duitse markt vergroten. Daarom werden vier bekende influencers door alle seizoenen heen geracet op het circuit van Nürburg en namen ze hun volgers mee in een interactieve Q&A.
power of influencers
In plaats van traditionele reclame te gebruiken, nodigden we influencers uit om de banden daadwerkelijk te ervaren en dit te delen met hun volgers. Niet alleen bereikten we zo de meest relevante doelgroep, maar deze volgers waren ook zeer betrokken bij de campagne door het inzetten van een interactieve Q&A met de influencers.
Gedurende twee maanden genereerden vier Duitse influencers door hun enthousiasme, hun interactie met elkaar en hun volgers, maar liefst 2 miljoen impressies. Inclusief betaalde reclame genereerde we ruim 3 miljoen impressies, waarmee we het doel van 1.2 miljoen impressies volledig voorbij raceten.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
Let us contact you