De succesvolle lancering van L.O.L. Surprise! voor onze klant MGA Entertainment zorgde in 2017 voor een totale rage onder jonge meiden. De vraag was of we dit succes vast konden houden en konden doortrekken naar de nieuwste seizoenen met nog meer verrassingen. Think big. Think L.O.L. Bigger Surprise! en de grootste influencers binnen de speelgoedbranche.
Aanpak
De nieuwste focusproducten van L.O.L. Surprise waren allemaal top secret. Dit vergde een strakke planning waarbij wij soms zelf niet eens wisten hoe het product dat de influencers ontvingen er precies uitzag. De L.O.L. Surprise! Pearl Surprise!, Bigger Surprise! en de nieuwe lijn Under Wraps zijn op een speelse manier unboxed door Meisje Djamila en Onnedi. Deze meiden hebben beide met veel plezier de producten uitgepakt in een dedicated YouTube video.
Effect
Ook offline was het directe effect van deze campagne te zien. De L.O.L. Surprise! stand op het Tina Festival kon de drukte bijna niet aan. En qua omzet draaide het merk in de eerste ochtend op het festival meer dan dat ze vorig jaar in het hele weekend heeft gedraaid. De video’s van Meisje Djamila en Onnedi en hun professionaliteit, hebben de populariteit van het merk naar een nog hoger level getild. De producten vliegen nog steeds de winkel uit en de views? De teller staat nu op 1.956.000 views in totaal en dit aantal blijft stijgen!
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.