Gas erop!

Bleekemolens Race Planet is al decennialang een begrip in de wereld van autosport en indoor entertainment. Met een breed aanbod aan spannende activiteiten op locaties in Amsterdam, Delft en op Circuit Zandvoort, biedt Race Planet onvergetelijke ervaringen voor jong en oud. In onze samenwerking met Race Planet werken we continu aan het versterken van de online zichtbaarheid en het activeren van een betrokken community rondom snelheid, beleving en plezier.

De uitdaging

Bleekemolen vroeg Endeavour een manier te vinden om het veelzijdige aanbod van Race Planet zichtbaar te maken op social media, zonder de rode draad van spanning en beleving te verliezen. Met drie verschillende locaties, uiteenlopende doelgroepen en seizoensgebonden activiteiten vraagt dit om een slimme, consistente contentstrategie die blijft verrassen én activeren.

quote-symbol

Snelheid, strategie en social: zo brengen we Race Planet online op volle toeren.
Scherm­afbeelding 2025-06-30 om 10.11.29

Het resultaat

4% Engagement rate

Een groei van 45% binnen de eerste 3 maanden van de samenwerking.

 

 

95K

Behaalde impressies op Instagram in de eerste 3 maanden van de samenwerking.

 

Social Media

Totaal creëren we maandelijks 20 creatieve social posts.

 

Scherm­afbeelding 2025-06-30 om 10.11.20

De aanpak

We besloten om de beleving, actualiteiten en locatiegerichte activiteiten maandelijks samen te laten komen. Door in te spelen op social trends én een heldere rolverdeling per content thema en locatie, positioneren we Race Planet als dé bestemming voor actie, fun en unieke ervaringen. We bewaken de balans tussen hero-content en always-on formats. Hiermee benutten we de veelzijdigheid van het aanbod om verschillende doelgroepen op het juiste moment aan te spreken.

HIER ZIJN WE TROTS OP

Voor Race Planet behandelen we social media niet als een losstaand kanaal, maar als een vast onderdeel van de bredere strategie. Door de slimme inzet van paid advertising en nauwkeurige tracking zorgen we dat elke campagne bijdraagt aan het grotere geheel. En dat zie je terug. Een resultaat waar we trots op zijn; dankzij een heldere strategie, continue optimalisatie en een sterke samenwerking met de klant.

quote-symbol

Van Zandvoort tot Instagram: één merk, één beleving, overal zichtbaar.

Ook behoefte aan social strategie?