De slag om de sapcentrifuges – Magimix was meer dan 35 jaar geleden de oorspronkelijke pionier van de keukenmachine in Bourgondië, Frankrijk. Vandaag de dag zijn alle Magimix producten (inclusief sapcentrifuges, blenders en Nespresso apparaten) ontworpen om te werken met de moderne keukens, met beroemde chef-koks, kookscholen en schrijvers over voeding die altijd aandringen op de Magimix keukenmachine voor betrouwbaarheid, stilte en robuustheid.
Magimix zag de stijgende trend van slowjuicing en vroeg 3sixtyfive om de voordelen van hun sapcentrifuge, Le Duo, onder de aandacht te brengen.
Aanpak
We ontwikkelden de Battle of the Juicers-campagne die rechtstreeks inspeelt op de slowjuicing-trend. Het draaide volledig om de kracht en kwaliteit van de Le Duo. We vergeleken de Le Duo met populaire concurrerende slowjuicers en ontkrachtten een aantal van de grootste slowjuicing mythes. De grootste beïnvloeders op het gebied van voeding en gezondheid werden bij het proces betrokken en waren de eersten met wie we de resultaten deelden. Daarnaast hebben we het sociale web in de gaten gehouden voor gerelateerde conversaties, waarop we proactief hebben gereageerd en die we hebben gekoppeld aan de ‘bewijs’-video’s.
Effect
Tijdens de campagne werden alle doelen gehaald. We zagen een ongelooflijke toename in merkgerelateerde buzz (meer dan 200%) die bijdroeg aan de grootste share of voice ten opzichte van de concurrentie in die periode. Onze actieve benadering van influencers wierp zijn vruchten af: Er werd een aanzienlijk aantal positieve berichten, tweets en commentaren gegenereerd. Het sentiment van de buzz was ook zeer positief.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.