We creëerden een campagne voor een ijzersterke product introductie van Durabo’s ScoobyTastic, zodat het product direct een #fomo gevoel opwekt onder de doelgroep en zin heeft creatief te zijn. De Zoete Zusjes bleken een perfecte match te zijn, en met exclusieve bedels en content kwam de hype rondom de touwtjes weer volop tot leven.
Challenges
Durabo wilde de ScoobyDoo rage van vijftien jaar geleden nieuwe leven inblazen. Met creativiteit kun je van de touwtjes toffe armbandjes, kettingen en sleutelhangers maken. Het doel van de campagne was voornamelijk brand awareness en sales onder de jonge doelgroep, en her-activatie van de oudere doelgroep.
Solution
We creëerde een campagne rondom nostalgie en de DIY hype. YouTube sensatie De Zoete Zusjes bereikt de doelgroep perfect, en hun exclusieve ScoobyTastic bedeltjes, content en winactie hebben de doelgroep volop geactiveerd. Een exclusieve Influencer box voor grote kids en mommy influencers zorgde voor extra awareness.
Impact
Tijdens de campagne periode hebben De Zoete Zusjes meer dan 140K impressies behaald, waarbij hun inspirerende instructievideo natuurlijk keer op keer bekeken kan worden. De toffe winactie voor de exclusieve bedeltjes en de extra impressies vanuit de secundaire mommy doelgroep maakten deze campagne tot een groot succes.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.