BauWatch is een opdrachtgever met een duidelijke visie: bouwplaatsen met de hulp van technologie beter beveiligen. Niet alleen om ongewenste bezoekers buiten te houden, maar ook om goed te registreren wie waar aanwezig is en of diegene legaal mag werken en de juiste certificering heeft. Het ontwikkelen van een access en compliance softwaresysteem gaven ze uit handen bij Endeavour.
Veiligheid op maat
BauWatch had al goed uitgedacht hoe ze hun missie konden waarmaken, met toegangspoorten, een in- en uitcheck systeem en beveiligde tourniquets (draaideuren). Ze hebben al veel kennis in huis over de verschillende systemen die hiervoor nodig zijn. Het was aan Endeavour om het aangeleverde functionele ontwerp om te zetten naar een SAAS-oplossing. Daarvoor hebben we het opgeknipt in een aantal grote epics, die weer verdeeld werden in tweewekelijkse sprints. In teams van developers en UX-designers konden we vervolgens beginnen aan de ontwikkeling van het systeem. De samenwerking tussen developers en user experience designers zorgde ervoor dat het design en de softwareontwikkeling parallel aan elkaar liepen en elkaar versterken.
Â
Sinds de bouw van deze SaaS oplossing zijn er allerlei functies en controles ingebouwd, maar de databeveiliging en verwerking volgens de AVG hebben altijd als rode draad door het project gelopen. Functionaliteit kan per project aan of uit staan, afhankelijk van de behoefte van deze specifieke bouwlocatie. Het systeem heeft een aantal belangrijke functies. Zo wordt bij iedereen die binnenkomt gecheckt of diegene de juiste certificeringen en een geldig identiteitsbewijs heeft. Als er iets mis gaat op de bouwplaats, kan het systeem meteen weergeven wie er allemaal op de bouwplaats aanwezig zijn.
Aanvullende verzoeken in de praktijk
De continue samenwerking tussen Endeavour en BauWatch zorgt ervoor dat er sinds de start van het project al meerdere nieuwe functies zijn bijgekomen. In scrum teams kunnen feature requests snel opgepakt worden.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.