KPMG faciliteert voor Johan Cruijff ArenA de Change the Game challenge, een internationaal open innovatie programma voor start-ups, scale-ups en andere ondernemers om de visitor experience te verbeteren. Wij ontwikkelden de campagnevideo, verzorgden de social content voor hun eigen kanalen en zetten een influencer programma op om de start-ups te bereiken.
Ons doel was een ​​sterk gevoel van #fomo te creëren. In twee maanden tijd meldden zich ongeveer 600 actieve deelnemers op het platform aan. Dit resulteerde in meer dan 180 inzendingen uit 32 verschillende landen. Tijdens een event selecteerden Johan Cruijff Arena, KPMG en partners 25 start-ups om een definitieve samenwerking aan te gaan in de vorm van een field lab.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.