Twee nieuwe websites voor ActiVite

ActiVite biedt uiteenlopende zorg: van hulp in het huishouden tot specialistische verpleging thuis of zorg in hun verpleeghuizen. Voor hun vernieuwde uitstraling zochten ze een partner die twee websites zou ontwikkelen die niet alleen passen bij hun geüpdatete huisstijl, maar ook gebruiksvriendelijk en functioneel zijn.

de uitdaging

Zowel de corporate als de werkenbij-website moesten perfect aansluiten bij de nieuwe branding van ActiVite. Dat gezegd hebbende moest de corporate website hun dienstverlening overzichtelijk presenteren, terwijl de werkenbij-site specifiek gericht moest zijn op het werven van nieuwe collega’s. Voor beide websites was een helder design en een sterke UX essentieel, met een extra uitdaging: een koppeling met EasyCruit van Visma voor het vacatureplatform.

quote-symbol

Het resultaat is geen goeie, maar een geweldige website.
Activite Schermafbeelding

het resultaat

ActiVite beschikt nu over een strakke, overzichtelijke corporate website die hun diensten perfect weergeeft en aansluit bij hun merkidentiteit. Daarnaast is er een aparte werkenbij-website gelanceerd: werkenbij.activite.nl. Met een gebruiksvriendelijk design en een slimme vacaturekoppeling trekt deze nieuwe site moeiteloos de aandacht van werkzoekenden. Beide platforms zijn klaar voor de toekomst én makkelijk te beheren door het team van ActiVite.

Activite Zorg

de aanpak

Samen met ActiVite werkten we aan een vernieuwend design dat niet alleen aansluit bij hun huisstijl, maar ook verder gaat dan wat in het brandbook staat. We dachten mee over de sitemap en UX-structuur, en stelden webdesign-elementen voor die de website uniek en modern maken. Voor het beheer ontwikkelden we flexibele contentblokken in Elementor, zodat het team van ActiVite zelf gemakkelijk aanpassingen kan doen. Daarnaast creëerden we een aparte werkenbij-website, volledig afgestemd op de behoeften van potentiële medewerkers, inclusief een naadloze koppeling met EasyCruit.

hier zijn we trots op

We inspireerden de klant door niet alleen aan de verwachtingen te voldoen, maar deze te overtreffen met onze creatieve en innovatieve input. We lieten hiermee zien dat we niet alleen draaien op kennis en ervaring, maar ook vanuit een betrokken en persoonlijke mindset actief meedenken. Het resultaat is niet een goeie website, maar twee geweldige én unieke websites.

quote-symbol

Voor beide websites was een helder design en een sterke UX essentieel.

Ook behoefte aan e-commerce?