Personeel Endeavour gaat gevangenis in

Van designer of copywriter naar celbewoner, dat hadden een aantal collega's van digital agency Endeavour niet zien aankomen. "We dachten eerst dat het een grapje was, maar het bleek écht het plan te zijn van ons bestuur", vertelt een van de medewerkers. "Nu we er eenmaal zitten, valt het wel mee. Alles went, zelfs een cel!"

De cel in kwestie is natuurlijk een van de cellen in de gerenoveerde Koepelgevangenis in Haarlem. Het pand, dat tot 2016 gebruikt werd als gevangenis, opende begin dit jaar opnieuw haar deuren. Ditmaal niet voor gevangenen, maar voor bedrijven (met affiniteit voor digital tech), een bioscoop, horecagelegenheden en Universiteit Haarlem. Daarmee is de Koepel een tech campus geworden. 

433613  dsc6371 2 80797a large 1655188586

De Koepel voor technologie, innovatie en creativiteit 

Matthijs van Schendelen, Commercieel directeur en partner bij Endeavour is één van de paar innovatieve lokale ondernemers die De Koepel opnieuw ontwikkelen. Hij vertelt: “De Koepel staat, net als wij, voor innovatie en creativiteit. Wij willen constant voorop lopen om klanten nog beter te helpen. Dat we nu bijvoorbeeld onze eigen filmstudio hebben, biedt enorm veel mogelijkheden. De Koepel is zo’n initiatief waar ieder bedrijf eigenlijk onderdeel van wil zijn" 

De Koepel heeft al bewezen een bruisende locatie te zijn die veel initiatief aantrekt. In de eerste 70 dagen na de opening werden er maar liefst 135 tech- en marketingevents georganiseerd. Daarmee ontving de Koepel zo'n 6500 bezoekers. Endeavour zit hiermee in het hart van de digitale transitie in Nederland. 

Endeavour in de Koepel

"Het creatieve hart van Endeavour verhuist naar de Koepel. Waaronder de groeiende Content afdeling die onder andere digital-first campagnes, social content, videoproducties en influencer activaties ontwikkelt. Juist voor deze groep symboliseert de Koepel een nieuwe fase. Waarbij we op deze perfecte locatie met een eigen visie ons creatieve werk naar een nog hoger niveau gaan tillen,” vertelt Creative Director Roeland de Jong. 

"Kortom, de ideale plek voor Endeavour om verder te groeien, in iedere zin van het woord," besluit Van Schendelen.

Maak kennis met Customer Data Platform Squeezely

Op software gebied werd een droom werkelijkheid: met een Customer Data Platform (CDP), zoals Squeezely, heb je grip op de hele klantreis en personaliseer je deze in real-time. Een CDP helpt bedrijven personalisatie te omarmen als een tweede huid. En het mooie is: deze geavanceerde softwareoplossing integreer je naadloos met je andere systemen.

E-commerce conversieratio benchmark rapport

Een gemiddelde conversieratio voor webshops zegt veel. Vaak is het voor e-commerce partijen de Key Performance Indicator. Dit cijfertje toont immers hoe het percentage aankopen zich verhoudt tot het aantal websitebezoekers. Hoe jij ervoor staat ten opzichte van de concurrent? Hier vind je het antwoord!

Google Tag Manager én gtag.js – zo doe je dat!

Kunnen GTM en gtag.js in harmonie naast elkaar draaien, zonder dubbele metingen te veroorzaken? Dat kan zeker! Lees in dit blog hoe je dit correct instelt.

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op