Viridian produceert voedingssupplementen die een 100% natuurlijke bijdrage aan je lichaam leveren. Omdat het een redelijk nieuwe naam op de Nederlandse markt is, is het 3sixtyfive gelukt merkbekendheid en sales te verhogen, door middel van eerlijke en informatieve influencer content.
Challenges
Het doel is potentiële klanten kennis te laten maken met de natuurlijke producten, maar Viridian heeft nog weinig aan marketing gedaan om het merk te promoten bij de doelgroep. Onze doelstelling is dus het verhogen van merkbekendheid en sales.
Solution
De juiste producten kunnen ervoor zorgen dat je je zoveel beter voelt, wat past bij de ‘self love’ trend. Influencers nemen volgers mee in hun routine, en delen waarom dit soort supplementen een noodzakelijke en fijne bijdrage zijn aan hun levensstijl. Hierdoor ontstaat 100% authentieke content.
Impact
Drie geweldige vrouwelijke influencers hebben samen voor deze campagne meer dan 25 content stukken op o.a. Instagram, YouTube en blog gecreëerd met een gezamenlijke bereik van 161K impressies. Dat was ruim 160% boven onze afgegeven target.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.