Met 80 miljoen bezoekers in hun winkels en meer dan 50 miljoen online bezoekers is V&D een van de grootste warenhuizen van Nederland. Momenteel werken we aan verschillende initiatieven om V&D meer in lijn te brengen met hun klanten en hun behoeften. Het doel van het Look of the Day programma is om dagelijks een inspirerend platform te creƫren voor de doelgroep via Facebook, Pinterest en Instagram. Zeg hallo tegen social en fashion influencers!
Aanpak
De doelgroep van V&D wil graag wat extra hulp en inspiratie op het gebied van mode. Daarom zijn we een blog begonnen: Look of the Day is jouw dagelijkse dosis mode & inspiratie. Het is de plek waar we trends van de straat presenteren en laten zien wat er gebeurt onder de modieuze mensen van Nederland en het is ook de plek waar we laten zien hoe je deze look zelf kunt overnemen. Gevestigde Nederlandse modebloggers presenteren hun looks met streetstyle fotografie. Het is een plek waar inspiratie leidt naar de webshop van V&D en waar de shop linkt naar de geloofwaardigheid van influencers.
Effect
De resultaten van de eerste maanden, zonder media in te kopen, waren verbluffend. Meer dan 1.5M bezoekers, een stijging van 20% van de fanbase en een dramatische stijging van de webshop conversie op productpagina’s waar we influencer content hebben geĆÆntegreerd.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.