The Body Shop is een winkel die handelt in cosmetica die zich kenmerkt als eerlijk en ethisch gedaan in een combinatie met fairtrade relaties en oog voor het milieu. Voor de promotie van de nieuwe Fuji Green Tea productlijn ontwikkelden we een campagne in België en Nederland die inspeelde op #HealthyMoment.
Aanpak
De focus van deze nieuwe productlijn ligt op het benadrukken van de gezondheidsvoordelen van groene thee bij de doelgroep. Het doel van de campagne was om de activiteit en betrokkenheid op Facebook en andere socialmediakanalen te verhogen. Health- en lifestyle influencers en fans werden uitgedaagd om een foto te maken van hun #HealthyMoment en deze te delen op social media om zo kans te maken op de complete productlijn en een workshop mindfulness.
Effect
#HealthyMoment was een hit op Instagram, met meer dan 50.000 likes en een stijging van 200% in engagement. Het engagement in België steeg zelfs naar maar liefst 22%! Meer dan 225.000 mensen werden bereikt en geïnspireerd.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.