“Digital Offroad” met #keytosurprise – Om voor de nieuwe Sportage een nieuw publiek te bereiken – en niet de gebruikelijke autojournalisten – wilde Kia Motors influencer marketing inzetten. En daarmee ‘offroad’ gaan op de digitale manier.
Op basis van de doelgroep en de kenmerken van de Kia Sportage identificeerden en koppelden we specifieke influencers. Een kleine selectie ontving een exclusieve uitnodiging voor een mysterieuze roadtrip, de ultieme kennismaking met de nieuwe Sportage.
#keytosurprise
Aanpak
Met #keytosurprise benadrukten we de sterke punten van de nieuwe Sportage, een kleine SUV die perfect is voor roadtrips, familie-uitjes en een sportieve levensstijl. De campagne is ook een subtiele verwijzing naar de Kia pay-off ‘The Power To Surprise’. We bereikten ongeveer 400k views (and counting) van de content zonder enige betaalde media.
Effect
Met #keytosurprise benadrukten we de sterke punten van de nieuwe Sportage, een kleine SUV die perfect is voor roadtrips, familie-uitjes en een sportieve levensstijl. De campagne is ook een subtiele verwijzing naar de Kia pay-off ‘The Power To Surprise’. We bereikten ongeveer 400k views (and counting) van de content zonder enige betaalde media.
Je mag ons alles vragen
Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.
We bouwen websites, apps of e-commerce platforms die ingericht zijn om jouw doelgroep te triggeren, je merk te vertegenwoordigen en je doelstellingen te behalen.
Laat je team ondersteunen door de nieuwe generatie marketeers, die matchen met je organisatie en je uitdagen met een frisse blik en hun persoonlijke expertises en skills.