Maak kennis met Customer Data Platform Squeezely

Op software gebied werd een droom werkelijkheid: met een Customer Data Platform (CDP), zoals Squeezely, heb je grip op de hele klantreis en personaliseer je deze in real-time. Hallo relevante content! Personalisatie lijkt misschien een modewoord, maar tegenwoordig is het absolute noodzaak. Een CDP helpt bedrijven personalisatie te omarmen als een tweede huid. En het mooie is: deze geavanceerde softwareoplossing integreer je naadloos met je andere systemen.

Personalisatie met hoofdletter P

Met een CDP als Squeezely zorg je ervoor dat de content op ieder kanaal perfect is afgestemd op je doelgroep. Als retailer weet je hoe belangrijk het is om rake productaanbevelingen te doen. Squeezely tilt dit naar een hoger niveau door met speciale filters suggesties te doen op productniveau en in elke fase van de aankoopreis. Je houdt misschien niet van verandering, maar irrelevantie zal je dan nog minder bevallen. Zorg dat ieder touchpoint zo relevant mogelijk is voor de bezoeker!

Daarnaast maakt Squeezely het niet alleen mogelijk om de aankoopreis voor jouw klanten te personaliseren, maar de tool zelf ook volledig naar eigen hand te zetten. Zo leg je ieder puzzelstukje netjes op z’n plek met de Drag & Drop Journey Builder. Je krijgt de volle controle met een gebruiksvriendelijke interface als kers op de taart. Waar de meeste CDP’s je voorzien van een kant-en-klare oplossing, schuift Squeezely deze aan de kant en serveert je de meest verse ingrediënten om de tool naar eigen wens in te richten. 

Klinkt dit ook als muziek in de oren?

  • De perfecte hypergepersonaliseerde klantervaring te bieden op íeder touchpoint

  • 360-graden klantprofielen te maken op basis van eigen data

  • Slimme cross-sells in te bouwen, of dat nu middels e-mail, je website of advertenties is

  • Al je systemen naadloos samen te laten werken vanuit één centrale plek: als dirigent van een orkest

  • Real time experimenten opzetten voor opschaling: gemiddeld 10% omzetgroei in het eerste jaar

Endeavour en Squeezely

Uiteraard hoef je het niet alleen te doen. Zowel Endeavour als Squeezely staan voor je klaar en helpen je waar nodig. Stiekem vinden we data onderzoeken en systemen integreren erg leuk. Endeavour is een ervaren én gezellige partner als het gaat om CDP’s. Waarom we graag met Squeezely werken? Dit CDP biedt ons marketeers vele mogelijkheden waar we heel blij van worden. Niet alleen de customer journey is volledig te personaliseren, maar ook over de tool zelf kunnen we ons eigen sausje gieten. Zo sluit het naadloos aan bij onze behoeften en die van onze klanten!

 

Benieuwd? Neem contact op!

5 redenen waarom jij vandaag nog HubSpot moet inzetten

Nog nooit gehoord van marketing automation? Foei! Misschien heb je wel al eens gehoord van HubSpot. It’s that good. HubSpot is hét marketing automation software platform waarmee je zorgt dat jouw organisatie de inbound marketing filosofie ademt. Met een marketing automation platform als hubspot, tromgeroffel, automatiseer je marketingprocessen. Maar het is veel meer dan dat. 

Wat zijn virtuele influencers en hoe zetten merken ze in?

Massa’s mensen volgen virtuele influencer en de accounts genereren veel engagement. Is dit de toekomst die op de deur klopt? Lees er alles over in deze blog!

Schrijven is schrappen: zo doe je dat!

Schrijf jij onbewust ook in veel te veel woorden? Je bent niet de enige. Beknopt schrijven is ontzettend moeilijk. In deze blog geven we je een paar handvatten om van je lange, saaie tekst een korte, aantrekkelijke tekst te maken. Begin maar met schrappen!

Martijn Berns

Managing Director Growth & Partner

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op