Het stond op onze wishlist: FONK150 Best Agencies of the Year!

Elk jaar publiceert FONK magazine een ranglijst van de beste marketing-, reclame- en communicatiebureaus van Nederland. Om een plekje op deze lijst te bemachtigen moet jouw dienstverlening maar liefst met een 8 of hoger beoordeeld worden. En dat is Endeavour gelukt.

 

Succes meet je met klanttevredenheid

Het is natuurlijk hartstikke leuk om prestigieuze prijzen in de wacht te slepen, maar uiteindelijk is je succes eigenlijk maar meetbaar door één ding: klanttevredenheid. Je kunt namelijk zelf wel zeggen dat je het goed doet (en natuurlijk kun je dat af en toe best doen), maar wanneer opdrachtgevers dat sentiment niet delen, wordt de toekomst van je bedrijf buitengewoon onzeker. 

Scherm_afbeelding-2023-11-10-om-11.34.51-r0tjxh44pj0pxjc6fu3gwfb331a40ca6uerp1z2dc8

De graadmeter voor kwaliteit

En dat is precies waarom de FONK150 wordt gezien als de graadmeter voor kwaliteit in de wereld van marketing. Hun klanttevredenheidsonderzoek bepaalt feitelijk wie zich mag scharen onder de ‘elite’ en wie toch echt een tandje bij moet zetten. 

Tevredenheid anoniem gemeten

Voor het onderzoek wordt opdrachtgevers gevraagd om anoniem 28 vragen te beantwoorden die verschillende aspecten van de samenwerking met een bureau belichten. Denk aan:

  • Inzet & service
  • Prijs vs. prestatie
  • Nauwkeurigheid
  • Functioneren als sparringpartner
  • Pro-activiteit
  • Creativiteit
  • Effectiviteit
  • Functioneren als business accelerator
  • Tevredenheid in het algemeen

 

De antwoorden zijn dus eerlijk een veelzeggend. Een 8 of hoger halen is niet makkelijk. Onze plek op de top 5 van de meest effectieve full-service bureaus is dan ook iets waar we echt ongelooflijk trots op zijn.

Benieuwd naar wat Endeavour doet?