Digital advertising

Alles uit je marketingbudget halen

Een groter bereik, hogere online omzetten of meer kwalitatieve leads. Wat betekent succes voor jou? De concurrentie online groeit rap en daarmee ook je mediabudget, maar dieper in de buidel taste is niet altijd de oplossing. Ga voor rake advertenties die en kans, inzicht of meerwaarde voorschotelen aan je doelgroep. Precies op het moment dat ze daarvoor openstaan. Hoe? Door tech, creativiteit en data te combineren benut je iedere euro van je advertentiebudget optimaal.

Orchestrated digital marketing

Slimme georchestreerde digitale campagnes zijn van een heel ander kaliber dan eenmalige promo’s. Of het nu gaat om social, display of search advertenties. Als jarenlange Certified Google-, Meta Business- en LinkedIn Partner zit full-funnel marketing in ons DNA en is het onderdeel van onze structurele aanpak. De specialisten van Endeavour dompelen zich onder in de cijfers van jouw campagnes en vertalen ze naar bruikbare inzichten. Aan de hand van de SEE - THINK - DO - CARE methodiek nemen we jouw kopers mee door de marketing funnel. Zo spreken we nieuwe doelgroepen aan en transformeren ze tot fans. Zet je je zinnen op groei dan is digital advertising het middel bij uitstek.

Data inzetten als sidekick?

Data biedt een kraakhelder inzicht in je prestaties en zet je bedrijf op scherp. Of het nu om websiteprestaties, campagne optimalisatie of full-funnel attributie gaat. Benieuwd?

Google Ads

Jij zoekt, ik lever. Makkelijker gezegd dan gedaan. Als Certified Google Partner zeggen we gerust dat we Google Ads bíjna hebben uitgespeeld. Naadloos aansluiten op de zoekvraag van jouw klanten hebben we in de vingers, maar kunnen we niet alleen. Daarom kijken we ook naar de kwaliteit van je landingspagina’s om ervoor te zorgen dat je alles uit je marketingbudget haalt.

Social Ads

Tegenwoordig speelt social media een ondenkbaar grote rol in ons dagelijks leven. Een ware demografische goudmijn voor ons marketeers. En omdat advertenties zo specifiek ingezet kunnen worden, is het tevens de meest efficiënte vorm van adverteren. Of het nu op Meta, LinkedIn, Instagram of TikTok is. Ook zo effectief mogelijk je doelgroep bereiken? Laten we vooral een kop koffie drinken!

Programmatic buying

Vervang zoeken naar geschikte advertentiekanalen en handmatig mediaruimte inkopen voor een Demand Side Platform (DSP). Dan vallen allerlei puzzelstukken binnen milliseconden op hun plek. Programmatic buying geeft je de mogelijkheid om advertenties te plaatsen op meer kanalen, met minder moeite. Zo maak je effectiever gebruik van je marketing budget.

Martijn Berns

Managing Director Growth & Partner

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op