Conversion Rate Optimization

Kijken, kijken, wel kopen

Hoge bezoekersaantallen op je website zijn nog geen garantie voor conversie. Dat is slechts het halve werk. Verkeer aantrekken is een kostbaar spel en met matige conversieratio’s tast je steeds dieper in de buidel. Conversion Rate Optimization (CRO) zorgt ervoor dat méér bezoekers converteren. Of het nu om een aankoop of aanvraag gaat. Vaste onderdelen van CRO zijn verbeteringen in content, UX en A/B-tests. Beslissingen neem je op basis van wat data je vertelt. Maak je klaar voor de toekomst met een optimaal converterende website.

Optimaliseer het rendement van je online kanalen

Afhankelijk van de CRO volwassenheid, valt er vrijwel altijd winst te behalen. In het Endeavour CRO programma zien we bij onze klanten geregeld conversiestijgingen van wel 150%. Deze resultaten vloeien voort uit continue data analyse, UX audits en A/B tests. Data is altijd eerlijk en daarom leidend in beslissingen. Verbetert je conversieratio? Dan is de cirkel rond. Dit heeft namelijk ook positieve impact op je andere kanalen waardoor je meer relevante bezoekers aantrekt.

Data inzetten als sidekick?

Data biedt een kraakhelder inzicht in je prestaties en zet je bedrijf op scherp. Of het nu om websiteprestaties, campagne optimalisatie of full-funnel attributie gaat. Benieuwd?

Online strategie

Conversion Rate Optimization is een onmisbaar onderdeel van een sterke online groeistrategie. Genereer je veel websitebezoeken met prachtige advertenties, social posts of sterke organische vindbaarheid? Dan is het zaak dat al die bezoekers beter converteren op je site en jij het maximale uit je marketingbudget haalt. Een één-tweetje, als je het ons vraagt.

Data intelligence

Voor conversie optimalisatie heb je de juiste data nodig. Meten wat de gevolgen zijn van technische, visuele of tekstuele implementaties is van essentieel belang. Daarbij achterhalen we met wat voor behoefte bezoekers op je site komen en hoe hun conversie funnel eruitziet. Data intelligence voorziet je van die felbegeerde inzichten voor een optimaal converterende website.

User Experience

Je website moet er niet alleen mooi uitzien, maar ook klanten scoren. Dat is waar UX komt kijken. Investeer je in een optimale gebruikservaring dan krijg je er terugkerende klanten voor terug. Fijn, toch? Daarna gaat het balletje rollen: hoeveel extra business haal je uit websitebezoeken bij een optimaal conversiepercentage? Zo komen we tot voorspelbare groei.

Hoe kunnen wij helpen?

Vul het contactformulier in, bel of mail ons!

Martijn Berns

Managing Director Growth & Partner

Founder & Partner

Laat ons contact opnemen