Content marketing

Content is er in allerlei soorten en maten, van video tot blogs. Al die soorten content kan je inzetten om doelgroepen te bereiken, te raken en doelstellingen te behalen. Een goede contentstrategie is daarbij de basis. In een contentstrategie bepaal je welke boodschap je wilt vertellen, welk middel daar het beste bij past en welk kanaal daarvoor het meest geschikt is. Zo werk je stap voor stap naar content die de doelstellingen behaalt.

Copywriting

Bij copywriting denken veel mensen aan lange teksten die slecht gelezen worden. Wie leest er immers nog? Maar copywriting is meer dan dat. Denk aan teksten onder social media berichten, nieuwsartikelen, blogs of whitepapers. Deze middelen worden allemaal wél gelezen, mits ze goed geschreven zijn natuurlijk.

Influencer marketing

De laatste jaren zijn influencers een vast item geworden in de mediamix. Wil jij je doelgroepen bereiken? Doe dat dan met authentieke influencers. Hun stem is een geweldig middel om dichter bij je doelgroep komen en je merkverhaal te vertellen. Wil jij starten met Influencer marketing? Dan is dit het moment.

Social media

Of het nu TikTok, Instagram of LinkedIn is, bijna iedere doelgroep is wel op social media te vinden. Tussen de updates van vrienden, familie of collega’s zie je zelf waarschijnlijk regelmatig content van bedrijven voorbij komen. Social media is namelijk een goed kanaal om de doelgroep te bereiken, inspireren of activeren.

Video

Op straat, thuis, of online, niets trekt onze ogen meer dan bewegend beeld. Als je dat eenmaal weet, kan je video eigenlijk niet meer uit je marketingplan laten. Maar de kracht van video zit niet alleen in de beweging, het zit voornamelijk in storytelling.

Matthijs Van Schendelen

Founding Partner at Endeavour

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op