"Ons doel is video's te maken die niet alleen creatief en een beetje brutaal zijn, maar ook een boodschap bevatten."

- Berrit Blok, Content Director Endeavour

"Ons doel is video's te maken die niet alleen creatief en een beetje brutaal zijn, maar ook een boodschap bevatten."

De videospecialisten van Suepar zijn er nog steeds, het bureau heet nu Endeavour.

Met de oprichting van YouTube werd video in korte tijd een medium dat bijna iedereen overal kon gebruiken, bewerken en delen. Maar dat betekent niet dat iedere video een góede video is. Daarvoor heb je namelijk nog steeds ervaren specialisten nodig. En die specialisten vind je bij Suepar.

Het bedrijf ontstond toen Neville Arents en Berrit Blok elkaar ontmoeten op de opleiding Media Entertainment. In korte tijd werden ze onafscheidelijke samenwerkingspartners en vrienden. Al tijdens hun opleiding werd hun talent voor video opgemerkt. Niet alleen door de school (die hen hier zelfs een award voor toekende), maar ook door mensen in het netwerk van de twee. De vraag naar video’s werd uiteindelijk zo groot dat Berrit en Neville in 2011 besloten een bedrijf op te richten, nog voor hun studie nog goed en wel was afgerond. Een slimme zet want het van origine Amsterdamse bedrijf groeide direct hard en doet dat nog steeds. 

Samen met Endeavour Group

In 2018 was het duo op zoek naar nieuwe uitdagingen en inspiratie. Ze vonden dit bij Endeavour Group en sloten zich daarom in hetzelfde jaar aan. Vanaf 2022 gaat Suepar samen met de andere voormalige units van de Endeavour Group verder onder de naam Endeavour.

Endeavour Content

Binnen de pijler Endeavour Content levert het voormalige Suepar-team een belangrijke bijdrage aan het maken van indrukwekkende visuele content. Het feit dat ze hierbij kunnen samenwerken met specialisten op andere contentgebieden zoals copy, design en influencer marketingspecialisten, maakt het volgens Berrit alleen maar leuker: “Wij worden een beetje gezien als de gangsters van Endeavour. De Amsterdammers die het allemaal een beetje ruiger aanpakken. Maar wij hebben hier juist ook geleerd om wat vaker vanuit een merkverhaal te werken en veel meer doelgericht beelden te draaien.”

Na al diverse mooie producties te hebben opgeleverd voor merken als HiPRO (van Danone) en Aalbers, is het videoteam klaar voor de toekomst. Berrit zegt hierover: “Ons doel is om de mogelijkheden die Endeavour biedt maximaal in te zetten voor producties die niet alleen creatief en een beetje brutaal zijn, maar ook een boodschap bevatten. Die mensen raken en aan het denken zetten.”


 

Hoe kunnen wij helpen?

Vul het contactformulier in, bel of mail ons!

Matthijs Van Schendelen

Endeavour Commercial Director

Founder & Partner

Laat ons contact opnemen