Wat je hebt gemist bij What’s Next In Digital?

Het was donderdag 24 november 2022, de dag waarop voetbal ondanks een lopend wereldkampioenschap voor een avondje vergeten werd. In de Koepel van Haarlem maakten Uruguay - Zuid-Korea en Portugal - Ghana pas op de plaats voor ‘What’s next in digital?’ Het evenement waarop Endeavour haar klanten via gastsprekers een kijkje in de toekomst van digitale marketing geeft.

Voor een inzichtrijke avond was het programma gevuld met toppers uit het digitale speelveld:

  • Steven van Belleghem
  • Sander Duivestein
  • Sjoerd van Tilburg
  • Coen Fredriks
  • Laurens Vreekamp

What’s next in digital?

In aanloop naar het evenement was er een gezonde spanning voelbaar op de werkvloer. Werknemers vlogen door de Koepel, de laatste stoeltjes werden op hun plek gezet én last minute zijn er ter plekke nog gastenlijstplekken uitgedeeld. Iedereen die klant is bij Endeavour was namelijk van harte welkom.

Met een karakteristiek openingsdansje van de LED-Robot kon het feest beginnen. Naast een fotomomentje met deze futuristische verschijning kon elke gast bij ontvangst zijn of haar jas ophangen en zelfstandig een Dopper-fles vullen voor de nodige hydratatie. Aangetrokken tot de zoete geur van kleurrijke petitfour begaf men zich vervolgens de trap af om na een netwerkpraatje plaats te nemen voor de eerste helft.

De eerste helft: Ben jij al koning klantervaring?

Onze eigen executive director Mike van der Wallen verzorgde de aftrap in de bioscoopzaal. Via de gewonnen Effie met de digital-only campagne voor Danone HiPRO kon Mike een mooi bruggetje maken naar de man die ook wel het een en ander over efficiëntie weet: Steven van Belleghem, auteur van o.a. het boek ‘The Offer You Can’t Refuse’.

Gekomen vanuit Gent en bepakt met Vlaamse humor deed de Belgische trendwatcher een boekje open over de digitale toekomst van menselijk contact en de corporate noodzaak van een klantcultuur. Zijn tip? Wees altijd in de buurt, maar nooit opdringerig én breng waarde op het juiste moment!

“Waar zijn we goed bezig en waar kunnen we what’s next impassen om het verschil te maken?” - Steven van Belleghem

De tweede helft: Bereid je voor op 2023!

In de rust werd men vervolgens met man en vlag begeleid naar een van de twee breakout rooms. In breakout room 1 stond Sander Duivestein klaar om zijn licht te schijnen op de nieuwe kansen in marketing met artificiële intelligentie. Om een idee te krijgen van wat er is verteld kun jij je afvragen: Waarom is nep het nieuwe echt? Sjoerd van Tilburg zette in ruimte 2 het nieuwe speelveld van Google uiteen. Ben jij al voorbereid op alle veranderingen rondom leadgeneratie en first party cookies?

De twee heren konden na hun inbreng rekenen op een wissel. Coen Fredriks nam in ruimte 1 het woord over om aan de hand van drie groeipijlers - aankoopfrequentie, average order value en customer count - uit te leggen hoe e-commerce te stimuleren via nieuwe kanalen. Laurens Vreekamp deelde in ruimte 2 hoe marketeers vandaag de dag AI al kunnen inzetten om hun werk creatiever en gemakkelijker te maken.

De derde helft: Dat smaakt naar meer!

Om de avond sfeervol af te sluiten bracht live muziek iedereen weer samen aan de bar van het Delicafé. Even geen bitterballen en frikandellen, maar onder meer verse oesters, tartaar van coeur de boeuf óf gekonfijte eendenbout met gekarameliseerde ui. Onder het genot van deze heerlijke hapjes kon er met drankjes geproost worden op wat 2023 ons allemaal gaat brengen!

Zij die dapper genoeg waren konden hun bevindingen en inzichten nog delen voor de camera. Het antwoord op de vraag of zij volgend jaar terugkomen luidde een volmondige “ABSOLUUT!” Ben jij er dan ook bij? Zie in de onderstaande aftermovie wat je volgend jaar te wachten staat:

 

 

Bel Groep kiest Endeavour voor influencer marketing

Events in the industry: wel of niet heen gaan?

5 tips voor krachtige data-gedreven merken

Hoe kunnen wij helpen?

Vul het contactformulier in, bel of mail ons!

Matthijs van Schendelen

Commercial Director & Founder

Founder & Partner

Laat ons contact opnemen