Maak kennis met Customer Data Platform Squeezely

Op software gebied werd een droom werkelijkheid: met een Customer Data Platform (CDP), zoals Squeezely, heb je grip op de hele klantreis en personaliseer je deze in real-time. Hallo relevante content! Personalisatie lijkt misschien een modewoord, maar tegenwoordig is het absolute noodzaak. Een CDP helpt bedrijven personalisatie te omarmen als een tweede huid. En het mooie is: deze geavanceerde softwareoplossing integreer je naadloos met je andere systemen.

Personalisatie met hoofdletter P

Met een CDP als Squeezely zorg je ervoor dat de content op ieder kanaal perfect is afgestemd op je doelgroep. Als retailer weet je hoe belangrijk het is om rake productaanbevelingen te doen. Squeezely tilt dit naar een hoger niveau door met speciale filters suggesties te doen op productniveau en in elke fase van de aankoopreis. Je houdt misschien niet van verandering, maar irrelevantie zal je dan nog minder bevallen. Zorg dat ieder touchpoint zo relevant mogelijk is voor de bezoeker!

Daarnaast maakt Squeezely het niet alleen mogelijk om de aankoopreis voor jouw klanten te personaliseren, maar de tool zelf ook volledig naar eigen hand te zetten. Zo leg je ieder puzzelstukje netjes op z’n plek met de Drag & Drop Journey Builder. Je krijgt de volle controle met een gebruiksvriendelijke interface als kers op de taart. Waar de meeste CDP’s je voorzien van een kant-en-klare oplossing, schuift Squeezely deze aan de kant en serveert je de meest verse ingrediënten om de tool naar eigen wens in te richten. 

Klinkt dit ook als muziek in de oren?

  • De perfecte hypergepersonaliseerde klantervaring te bieden op íeder touchpoint

  • 360-graden klantprofielen te maken op basis van eigen data

  • Slimme cross-sells in te bouwen, of dat nu middels e-mail, je website of advertenties is

  • Al je systemen naadloos samen te laten werken vanuit één centrale plek: als dirigent van een orkest

  • Real time experimenten opzetten voor opschaling: gemiddeld 10% omzetgroei in het eerste jaar

Endeavour en Squeezely

Uiteraard hoef je het niet alleen te doen. Zowel Endeavour als Squeezely staan voor je klaar en helpen je waar nodig. Stiekem vinden we data onderzoeken en systemen integreren erg leuk. Endeavour is een ervaren én gezellige partner als het gaat om CDP’s. Waarom we graag met Squeezely werken? Dit CDP biedt ons marketeers vele mogelijkheden waar we heel blij van worden. Niet alleen de customer journey is volledig te personaliseren, maar ook over de tool zelf kunnen we ons eigen sausje gieten. Zo sluit het naadloos aan bij onze behoeften en die van onze klanten!

 

Benieuwd? Neem contact op!

5 tips voor krachtige data-gedreven merken

Kosten gaan voor de baat uit. Zeker als het gaat om branding. Maar wat is er gebeurd met de merkbekendheid de afgelopen tijd? Zijn data en branding onverenigbaar? Of bestaan ze in harmonie? We geven hieronder 5 tips om ervoor te zorgen dat je jezelf krachtig in de markt zet met ijzersterke marketing. Let’s go!

5 tips voor een gebruikersvriendelijke website

Gebruikersvriendelijk ontwerp voor een website heet UX Design. In deze blog geven we je een aantal blijvende tips voor een gebruikersvriendelijke website.

Ben jij klaar voor een toekomst zonder third party cookies?

Het eind van third party cookies betekent niet het eind van tracking technology. Wel zullen online marketeers nieuwe en slimmere manieren moeten gebruiken om hun doelgroep en doelstellingen te bereiken. Consumer centricity is hierbij een sleutelwoord. Het gebruik van first party data wordt daarmee steeds belangrijker. Wat je vandaag moet doen om klaar te zijn voor het eind van third party cookies morgen, lees je hier. 

Martijn Berns

Managing Director Growth & Partner

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op