Events in the industry: wel of niet heen gaan?

Vorige week was het natuurlijk weer AdNight. Een begrip in de marketingbranche. Iedereen die tijdens het event naar het toilet is geweest, heeft daar vast één of meerdere posters met vacatures gespot. Als binnen jullie team niemand op zoek is naar een nieuwe baan, zul je die waarschijnlijk negeren. Maar, wat nou als volgende week het halve team zoek is omdat ze die avond een andere baan hebben gevonden?!

Hopelijk kan je ondertussen rustig ademhalen. Jullie team vond het een geweldige avond, de gênante filmpjes en eindeloze stroom foto’s zullen nog maanden door het bedrijf circuleren en iedereen zit nog lekker op z’n plek. Het team is happy. Juíst als team. 

Digital marketing is een snel veranderend vakgebied. Trends die vandaag hot and happening zijn, zijn morgen wellicht passé. Daarom is het van groots belang dat iedereen zich blijft ontwikkelen. Of je dat nu doet door het bijwonen van AdNight of door een nieuwe cursus of workshop te doen. 

Kortom, ja je zult altijd het risico lopen dat je collega's kwijt raakt. Maar als jullie een hecht en happy team zijn, is de kans veel groter dat het vooral een heel leuk teamuitje is waar iedereen ook nog eens wat van opsteekt. See you there next time?

“Train people well enough so they can leave. Treat them well enough so they stay.”

— Richard Branson


 

Bel Groep kiest Endeavour voor influencer marketing

Hoe je Google Smart Shopping wél moet gebruiken

Meerdere vestigingen? 5 lokale SEO punten voor jouw vindbaarheid

Hoe kunnen wij helpen?

Vul het contactformulier in, bel of mail ons!

Matthijs van Schendelen

Commercial Director & Founder

Founder & Partner

Laat ons contact opnemen