Personeel Endeavour gaat gevangenis in

Van designer of copywriter naar celbewoner, dat hadden een aantal collega's van digital agency Endeavour niet zien aankomen. "We dachten eerst dat het een grapje was, maar het bleek écht het plan te zijn van ons bestuur", vertelt een van de medewerkers. "Nu we er eenmaal zitten, valt het wel mee. Alles went, zelfs een cel!"

De cel in kwestie is natuurlijk een van de cellen in de gerenoveerde Koepelgevangenis in Haarlem. Het pand, dat tot 2016 gebruikt werd als gevangenis, opende begin dit jaar opnieuw haar deuren. Ditmaal niet voor gevangenen, maar voor bedrijven (met affiniteit voor digital tech), een bioscoop, horecagelegenheden en Universiteit Haarlem. Daarmee is de Koepel een tech campus geworden. 

433613  dsc6371 2 80797a large 1655188586

De Koepel voor technologie, innovatie en creativiteit 

Matthijs van Schendelen, Commercieel directeur en partner bij Endeavour is één van de paar innovatieve lokale ondernemers die De Koepel opnieuw ontwikkelen. Hij vertelt: “De Koepel staat, net als wij, voor innovatie en creativiteit. Wij willen constant voorop lopen om klanten nog beter te helpen. Dat we nu bijvoorbeeld onze eigen filmstudio hebben, biedt enorm veel mogelijkheden. De Koepel is zo’n initiatief waar ieder bedrijf eigenlijk onderdeel van wil zijn" 

De Koepel heeft al bewezen een bruisende locatie te zijn die veel initiatief aantrekt. In de eerste 70 dagen na de opening werden er maar liefst 135 tech- en marketingevents georganiseerd. Daarmee ontving de Koepel zo'n 6500 bezoekers. Endeavour zit hiermee in het hart van de digitale transitie in Nederland. 

Endeavour in de Koepel

"Het creatieve hart van Endeavour verhuist naar de Koepel. Waaronder de groeiende Content afdeling die onder andere digital-first campagnes, social content, videoproducties en influencer activaties ontwikkelt. Juist voor deze groep symboliseert de Koepel een nieuwe fase. Waarbij we op deze perfecte locatie met een eigen visie ons creatieve werk naar een nog hoger niveau gaan tillen,” vertelt Creative Director Roeland de Jong. 

"Kortom, de ideale plek voor Endeavour om verder te groeien, in iedere zin van het woord," besluit Van Schendelen.

NFT’s als nieuwe holy grail voor merken en influencers?

NFT’s en influencer marketing gaan hand in hand. Een NFT’s is feite een nieuw business model waarmee je als influencer nieuwe inkomstenstromen genereert. Hoe? Lees het hier!

5 redenen waarom jij vandaag nog HubSpot moet inzetten

Nog nooit gehoord van marketing automation? Foei! Misschien heb je wel al eens gehoord van HubSpot. It’s that good. HubSpot is hét marketing automation software platform waarmee je zorgt dat jouw organisatie de inbound marketing filosofie ademt. Met een marketing automation platform als hubspot, tromgeroffel, automatiseer je marketingprocessen. Maar het is veel meer dan dat. 

Clicks & Bricks: dit zijn de uitdagingen anno nu en zo overwin je ze!

Met de stormachtige ontwikkelingen op het gebied van internet de afgelopen jaren is het aantal fysieke winkels (Bricks) sterk afgenomen. Echter, voor veel klanten is het bekijken, voelen, ruiken of passen van producten nog steeds van groot belang. Precies om deze reden zien we een groei in het aantal ondernemers dat zowel een fysieke winkel, als een webshop in beheer hebben. Maar welke uitdagingen brengt dat met zich mee? Aan welk kanaal besteed je de meeste aandacht? En hoe stel je op succesvolle wijze je Clicks & Bricks e-commerce strategie op? Je leest het allemaal in deze blog.

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op