Endeavour is trots op zes Emerce100 vermeldingen

De Emerce100, een jaarlijkse uitgave van mediaplatform Emerce, is een overzicht van de beste bureaus. Wendbaarheid, creativiteit en innovatie zijn een must in het digitale landschap. Dat we deze eigenschappen bezitten, blijkt uit onze zes vermeldingen in de Emerce100. Daar zijn we erg trots op!

De Emerce100 komt tot stand in samenwerking met 1500 respondenten en experts die de kennis/know-how, prijs-kwaliteitverhouding, betrouwbaarheid en flexibiliteit van bureaus in verschillende disciplines beoordelen. Daarnaast wordt ook de Net Promoter Score (NPS) meegenomen in de berekening. And our hard work paid off, resulterend in zes vermeldingen met gemiddeld meer dan 4,5 sterren!

  • Endeavour Content, Superlab, Digital agency online campaign (5.5)

  • Endeavour Growth, DBOM, Digital marketing bureau klein (4.5)

  • Endeavour Platforms, PXL.widgets, Digital agency full-service middelgroot (4)

  • Endeavou Content, 3sixtyfive, Influencer marketing bureaus (4.5)

  • Endeavour, Hellodialog, E-mailmarketing software (4.5)

  • Endeavour, Bureaugroepen (4.5)

Endeavour zet vol in op het versnellen van de digitale performance van haar klanten. Onze dienstverlening spreiden we over de gehele breedte van digital marketing en we ondersteunen onze klanten op ieder digitaal vraagstuk. We noemen dat orchestrated digital marketing. Een naadloze samenwerking van digitale disciplines zorgt voor het behalen van de doelstellingen van onze klanten, en dat is waar het om draait.

De 150+ digitale specialisten van Endeavour zijn ontzettend trots om weer vermeld te zijn in de Emerce100.

 

Endeavour Emerce100


 

Alles wat je als B2B marketeer moet weten over Customer Data Platforms

In B2C-marketing zijn Customer Data Platforms (CDP) niet meer weg te denken uit het MarTech landschap. Traditioneel zijn B2B-organisaties wat terughoudender in het omarmen van nieuwe marketing technologieën. Daarom delen we in dit artikel alles dat je als B2B-marketeer moet weten om te bepalen of een CDP voor jouw organisatie waarde toevoegt.

Customer Journey: verbeter de klantreis

De customer journey is de ‘reis’ die de klant aflegt: van het eerste contact met jouw bedrijf tot na de aankoop van het product of de dienst. Hoe je zo'n customer journey inricht? Dat lees je hier!

Het belangrijkste argument voor influencer marketing

Influencers vertellen het verhaal van merken en organisaties op authentieke en vertrouwde manier. En het is één van de krachtigste vormen van marketing van het moment. Maar waarom eigenlijk?

Matthijs van Schendelen

Commercial Director & Founder

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op