Deze vijf nominaties smaken naar meer!

Niks is zo belonend voor fenomenaal teamwork dan een nominatie voor een prestigieuze marketing award. Hoe mooi is het dus dat we nu maar liefst vijf nominaties in de pocket hebben? Het afgelopen jaar hebben we met al onze specialisten gezien waar de orkestratie van digital marketing tot kan leiden. Ook de wereld kijkt inmiddels mee! Na twee waanzinnige producties kunnen we met trots mededelen dat vakjury’s ons werk genoeg waarderen voor vijf nominaties.

HiPRO x The Lovie’s 

Yes! We zijn met onze case voor HiPRO genomineerd voor The Lovie Awards. De belangrijkste Europese publieksprijzen voor vernieuwende websites en online campagnes. We zijn finalist (laatste 2) voor een award in de categorie ‘Advertising in Health, Wellness & Pharmaceutical’. Daarnaast zijn we shortlisted voor de awards ‘Advertising in Best Digital Campaign’ én ‘Advertising in Best Social Media Campaign’. De shortlist is voor projecten die opvallen, maar het niet hebben gehaald als finalist in die specifieke categorie.

Onze creatieve campagne voor Danone’s nieuwe product HiPRO is geïnspireerd op de Hero’s Journey. De zuivelproducten met extra veel proteïne om iedere sporter te ondersteunen bij spierherstel zijn tot leven gebracht in de reis van drie olympische atleten: sprinter Lieke Klaver, zwemster Ranomi Kromowidjojo en shorttracker Sjinkie Knegt.

Gaaf hé? Het mooiste is dat jij nu nog kunt stemmen op Endeavour! Of we gewonnen hebben horen we dit jaar nog op 2 november...🤞 

HiPRO x Meta x GPCM

Dubbel trots! Met zowel HiPRO als onze case voor Meta zijn we genomineerd voor de Grand Prix Content Marketing. GPCM reikt Awards uit voor de meest succesvolle contentstrategieën en Bekroningen voor uitblinkende contentproducties. Met HiPRO maken we kans op een Award in de categorie ‘Campagne’ en een Bekroning in de categorie ‘Creatie Video’. Met Meta zijn we genomineerd voor een Award in de categorie ‘Campagne’ en een bekroning in de categorie ‘Inzet Influencers’.

Wat onze feel-good campagne voor Meta zo bijzonder maakt is dat we samen met influencer Ruba Zai lokale, duurzame ondernemingen in de spotlight hebben kunnen zetten.

Op 4 oktober 2022 weten wij of we deze awards in de wacht slepen. 

Keep you posted! 

We zijn erg blij met het feit dat een vakjury ons werk genoeg waardeert voor een nominatie. Hopelijk staan tegen het einde van dit jaar een Lovie Award en vier Grand Prix Content Marketing awards in onze (digitale) prijzenkast.


Houd ons in de gaten op onze kanalen, en je gaat zeker nog van ons horen! Namens Endeavour nu al a big thanks aan alle partijen die dit mogelijk hebben gemaakt, van ons hele team tot aan iedereen die gestemd heeft.

E-commerce conversieratio benchmark rapport

Endeavour Fuck-up stories: Hoe ‘wreck’ je bijna een campagne?

Clicks & Bricks: dit zijn de uitdagingen anno nu en zo overwin je ze!

Hoe kunnen wij helpen?

Vul het contactformulier in, bel of mail ons!

Herwin van den Berg

Managing Director Strategy, Concepts & Content & Partner

Founder & Partner

Laat ons contact opnemen