Bel Groep kiest Endeavour voor influencer marketing

Na een pitch koos de zuivelproducent, bekend van kaasmerken Boursin, La Vache qui rit, Babybel en Nurishh, voor Endeavour als influencer marketing agency. 

Het bureau gaat Bel Groep op zowel strategisch als uitvoerend niveau adviseren. Strategy Director John Meulemans licht toe: “De producten van Bel Groep hebben echte merkfans en lenen zich voor prachtige storytelling en inspiratie in de keuken. Ons trackrecord op influencer marketing, ervaring binnen FMCG én social media expertise waren voor Bel Groep doorslaggevend om te kiezen voor Endeavour.” Inmiddels is het eerste always-on influencer programma voor Boursin, waarbij meerdere influencers het hele jaar door het merk onder de aandacht brengen, van start gegaan.

Bel Groep startte 2022 met een nieuwe communicatieaanpak waarvan de strategische inzet van influencer marketing een belangrijk onderdeel is. 

Marketing Manager Lotte Kooij-Oldemaat van Bel Groep: “Vooral de strategische aanpak van Endeavour spreekt ons aan. Alle campagnes worden van A tot Z uitgewerkt tot een always-on laag die het budget optimaal benut. We verwachten veel van de samenwerking!”

5 redenen waarom jij vandaag nog HubSpot moet inzetten

Nog nooit gehoord van marketing automation? Foei! Misschien heb je wel al eens gehoord van HubSpot. It’s that good. HubSpot is hét marketing automation software platform waarmee je zorgt dat jouw organisatie de inbound marketing filosofie ademt. Met een marketing automation platform als hubspot, tromgeroffel, automatiseer je marketingprocessen. Maar het is veel meer dan dat. 

E-commerce conversieratio benchmark rapport

Een gemiddelde conversieratio voor webshops zegt veel. Vaak is het voor e-commerce partijen de Key Performance Indicator. Dit cijfertje toont immers hoe het percentage aankopen zich verhoudt tot het aantal websitebezoekers. Hoe jij ervoor staat ten opzichte van de concurrent? Hier vind je het antwoord!

Website op maat of toch een standaardoplossing: hoe maak je de juiste keuze?

Komt het aan op websites bouwen, dan word je al snel bedolven onder de mogelijkheden. Zo kun je ervoor kiezen je platform te (laten) bouwen in een standaardoplossing of kan je gaan voor maatwerk. Maar wanneer kies je nu wat?

Herwin van den Berg

Managing Director Strategy, Concepts & Content & Partner

Benieuwd hoe wij je kunnen helpen?

Neem contact met ons op