Een bronzen Grand Prix Content Marketing Award!

Gisteravond 4 oktober was het zo ver: de uitreiking van de Grand Prix Content Marketing Awards. Met meerdere nominaties op zak namen de betrokken teams plaats in tijdens de awardshow. Vol trots mochten we een bronzen award mee naar huis nemen. Deze werd in de categorie Campagne toegekend voor de campagne Level up met HiPRO voor onze klant Danone HiPRO.

Juryrapport: “De inzet vanuit de storytelling-gedachte is sterk”

We zijn trots op het juryrapport dat we mochten ontvangen. “Een mooie campagne die werkte met duidelijke, meetbare doelstellingen, een goed uitgewerkte en uitgevoerde strategie. Ook vond de jury het sterk dat er is gekozen voor micro-influencers, aanvullend de bekende Nederlandse Olympische atleten. De uitwerking van de video’s was goed, de inzet vanuit de storytelling-gedachte sterk.”

In onze eigen woorden

Creatief directeur Roeland je Jong zegt: "Het is een beloning voor creatief werk waarbij we het merk HiPRO betekenisvol, relevant en met authentieke verhalen hebben geïntroduceerd. Met deze a-typische volledig digitale campagne is onze creatieve aanpak verschrikkelijk effectief gebleken en hebben we in de categorie echt het verschil gemaakt."

Personeel Endeavour gaat gevangenis in

Minder mega-influencers, meer micro-influencers in je marketing strategie

Handleiding voor marketeers: cookies en tracking

Hoe kunnen wij helpen?

Vul het contactformulier in, bel of mail ons!

Herwin van den Berg

Managing Director Strategy, Concepts & Content & Partner

Founder & Partner

Laat ons contact opnemen