Inbound Marketing

voor een geoliede lead-generatie machine

Niet genoeg SQL’s om je groeidoelstellingen te behalen? Dan stellen we je graag voor aan inbound marketing! Inbound marketing is een bewezen effectieve methode om veel kwalitatieve leads aan te trekken. Je gaat de verbinding aan met prospects door hen waardevolle content aan te bieden. Wie wanneer welke content te zien krijgt, richt je in met HubSpot. Zo begeleid je prospects door de marketingfunnel en baan je de weg naar meer leads. 

Van vluchtig contact naar langdurige klantrelaties

B2B marketing vergt een andere strategie dan B2C. Lange buying cycles, hoge dealwaardes en langdurige klantrelaties maken dit een compleet ander spel. Maar hoe zorg je voor méér klanten? Door prospects een helpende hand te bieden gedurende de gehele klantreis, positioneer je jezelf als betrouwbare partner. Om dit voor elkaar te krijgen, brengen we de klantreis in kaart en gaan we aan de slag met jouw contentmarketing, HubSpot applicatie en sales enablement.

Content marketing. Van eerste contact tot aan de handtekening onder het contract: content is een onmisbaar onderdeel. 

HubSpot. Om jouw marketing, sales en service efficiënter te bedrijven, is HubSpot de perfecte applicatie.

Sales enablement. Nooit meer met ijskoude leads praten? Sales enablement zorgt ervoor dat je met warme leads aan tafel komt. 

Hubspot is de motor die op volle toeren draait

In een ideale wereld werken marketing en sales nauwgezet samen om uitstekende ondersteuning te bieden tijdens de klantreis. Maar de juiste boodschap aan de juiste persoon op het juiste moment voorschotelen, vergt finesse. Om in te schatten welke prospects ready-to-buy zijn, heb je de juiste inzichten nodig. Leads zijn niet voor altijd warm dus de juiste timing is alles! HubSpot is de motor achter deze inzichten en vertelt je wanneer een lead klaar is om met sales in contact te komen. Mits jouw HubSpot-omgeving daar juist op is ingericht. 

Structurele aanpak

HubSpot levert je alleen succes als het jouw proces ondersteunt, het je klant van je helpt kopen en je teams ermee overweg kunnen. Onze structurele aanpak is op deze drie pijlers gericht. Zo weet je zeker dat jouw HubSpot implementatie een succes is en je teams effectief samenwerken in HubSpot. 

 

Maak het jezelf en jouw potentiële klanten gemakkelijk door je marketingprocessen zoveel mogelijk te automatiseren. Zie het zo: op plekken waar dat kan, zet je de cruise control aan. Zo voorkom je menselijke fouten en voed je jouw teams met de juiste inzichten. 

Stop selling, start helping

Met HubSpot heb je één centrale plek waar al jouw data staat en wordt verrijkt.. Maar HubSpot levert je alleen relevante inzichten als de tool daar juist op is ingericht. De buyer’s journey is zelden lineair en HubSpot helpt je kansen spotten van mijlenver. Dat wil zeggen: HubSpot brengt warme leads voor je in kaart en voed je sales- en marketingteam met wie ready-to-buy is. 

Related cases

Je mag ons alles vragen

Of gewoon kennis komen maken. Wij vinden het geweldig om over jouw vraagstukken na te denken.

Contact us
Jeroen Rutte contact
+31 (0)23 727 1077 09:00 - 17:00 info@endeavour.nl Gonnetstraat 32 2011 KA Haarlem

Let us contact you