Meer leads genereren voor Ton van Kuyk

Als vertrouwde Volvo-dealer in Noord-Holland had Ton van Kuyk één helder doel: zoveel mogelijk klanten naar de showroom, garage en dienstverlening krijgen via de website. Geen vage brandingdoelen, maar keiharde resultaten.

de uitdaging

Meer leads, meer omzet! Dat was de opdracht. Maar niet zomaar leads – we wilden precies weten welke inspanningen écht resultaat opleverden. Daarom doken we diep in de data, scherpte we campagnes aan en optimaliseerden we continu. Geen nattevingerwerk, maar gerichte acties met één mantra: meten is weten.

quote-symbol

Optimalisatie begint bij meten.
Ton van Kuyk Volvo Dealer

het resultaaT

+92% groei

dankzij een slimme, gerichte aanpak in Google Ads.

146+ doelen

behaald in 8 maanden, door effectieve campagnes.

+58% stijging

in return on ad spend, met een efficiëntere inzet van het budget.

DE AANPAK

We begonnen met een diepgaande analyse van de klantdata om te achterhalen welke leads écht waardevol waren. Op basis daarvan stemden we Google Ads en Analytics slimmer af. Door de juiste omzetwaarden aan conversies toe te kennen, konden we veel preciezer sturen op winstgevende resultaten. Met een datagedreven attributiemodel zorgden we dat elk marketingkanaal de juiste waardering kreeg, zodat geen enkel succesvol touchpoint over het hoofd werd gezien. Door de focus te leggen op klantwaarde en leadconversie genereerden de campagnes niet alleen meer leads, maar ook maximale omzet.

HIER ZIJN WE TROTS OP

We hebben niet alleen het aantal leads verhoogd, maar ook gezorgd voor efficiëntere campagnes en een optimaal marketingbudget. Dit was geen kwestie van ‘meer geld erin, meer leads eruit’ – we hebben slim ingezet op omzet en rendement. En met succes: een enorme conversiegroei en een blije klant waarvan de showroom gevuld is met geïnteresseerde prospects.

quote-symbol

Efficiëntere campagnes, maximale conversie.

Ook behoefte aan paid advertising?